تماس با ما

  1. 09999815812
  2. 09999815813

ارتباط با واحد فروش

  1. 02191340295
  2. 02191340296
  3. 02191340297

ایمیل

  • info@absooz.com
  • absooz96@gmail.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17

ظلم مسئولان اسنپ درحق رانندگان . و فشاری که شورای رقابت به اسنپ اورده را سر رانندگان زحمت کش می اورند .

ظلم مسئولان اسنپ درحق رانندگان . و فشاری که شورای رقابت به اسنپ اورده را سر رانندگان زحمت کش می اورند .

دزدی مسئولان اسنپ از جیب رانندگان. و فشاری که شورای رقابت به اسنپ اورده را سر رانندگان زحمت کش می اورند .
بدین صورت که با دزدی کارشان را ادامه میدهند.
  • اشتباه اولی که اسنپ طی چند ماه پیش مرتکب شد و مربوط به مسئولین قانون گذار نفهم اسنپ برمی گردد و باعث ظرر مالی ان شده بدین شکل ترسیم میشود.
  • این شرکت برای اینکه مسافر زمین نماند و رانندگان مسافر را بردارند (به اشتباه قانونی در اسنپ اجرا کرد که سبب تنبیه رانندگان می شد و یک کار غیر عقلی و غیر اصولی و غیر انسانی است که با همه قوانین طبیعت و قوانین انسانی و حتی قانون اساسی ایران نیز مغایر است .این قانون انتخاب است که خداوند به انسان عطا کرده و طبق اصل 44 بند 19 هیچ ارگانی حق سلب قدرت اختیار کسی را ندارد .
با گرفتن حق انتخاب , توسط شرکت اسنپ طی 9 ماه گذشته و ایجاد انتخاب توسط نرم افزار و پیشنهاد هایی که راننده مجبور به نتخاب فقط این سفرها باشد . این قدرت توسط راننده گرفته شده است .
در پشت صحنه فقط هر لحظه ماگزیمم3 تا سفر پیشنهاد میشود که ان هم با یک زمان شمار (که بدترین کار اسنپ است )و ظلام به راننده و مسافر تلقی میشود
.که طی دو مرحله فیلتر مسافر توسط اسنپ پیشنهااد هایی به راننده طی 25 تا مسافر پیشنهاد می دهد که اگر بردارد که هیچ . اگر بر ندارد و سوار نکند , راننده را در همان محل قفل می کند. به طوری که اگر مسافر کنار راننده هم باشد . به راننده ,ان مسافر را نمی دهد و راننده  و مسافر در خیابان ها . هردو  علاف میشوند .
علاوه بر ان قبلا مبداهای نزدیک را پیشنهاد می داد که راننده به مسافر نزدیک بود و اکر هم هزینه کم بود .به خاطر نزدیکی برخی رانندگان برمیداشتند.
الان 4 تا مشکا را پیش اورده اند
  • مبداهای دور و دراز که اولا: رسیدن به مسافر در ترافیک حداقل نیم ساعت زمان بر است و اصلا به صرفه نیست تا بروی . چون هزینه رفتم به همان مبدا دور 30 هزارتومان است که اگر بروی و مسافر  را که 20 هزار تومانزده  از این ور شهر تا اون ور شهر را برداری و 22 درصد هم کمیسیون بردارد . اسنپ به راننده چه میدهد 15 هزار تومن پول .پول یدونه پفک هم نمیدهند .با هزینه بنزین که 30 هزار تومان است .
  • در حالی زمان . مبدا و اعصاب راننده را به سبب مشکلاتی که در نرم افر است را به هم ریخته.
  • 1 ساعت در خیابان باقی می مانیم تا یک مسافر 26 تومنی به ما بدهد .
مگر مسافر کم شده؟؟؟؟؟
در حالی که مسافر افزایش یافته
قبلا  قبل از این فیلتر توسط اسنپ همه پیشنهاد ها را می داد و راننده بسته به مبدا و مقصد و ترافیک و قابلیت رفتن خودرو می توانست تصمیم بگیرد که امکان رفتن به این مسیر نزدیک که قبلا حداقل دورترین تا 3 دقیقه بود را دارا است یا نه
چون بحث 3 دقیقه نیست . بحث حرکت خودرو در خیابان های یک طرفه و نزدیک یا دور بودن دوربرگردان ومسیر است که شبیه به تاکسی معمولی نیست وباد در محل حاظر باشد .
با  این فیلتر این قدرت انتخاب مسیر و کارکردن هزینه مسیر و بد تر از همه با افزودن این زمان شمار (هیچ نفعی ندارد ) ظررمحض است . و خود سرورهای اسنپ به خاطر همین کار که دچار مشکل نشود . دچار مشکل بدتر میشود . هم راننده را قفل کرده و در خیابان باقی می گذارد . هم مسافر علاف خیابان ها میشود . هم سرورهای اسنپ به علت ازدحام و برنداشتن مسافر توسط راننده که قفل کرده هنگ خواهد نمود . هم باعث افزایش الایندگی هوا. افزایش ترافیک است .
 
قسمت بد  ما جرا که غیر بهینه ترین است . قیمت های مفت ان است .
در تهران شاید قیمت ها گران بود .واگر کم و نصف هم بشه برایشان صرف بکنه . ولی در شهرستانها از قبیل تبریز مشهدو سایر شهرها قیمت ها قبلا . یک چهارم قیمت یک تاکسی دربست بود والان که قیمت هم نصف شده . یعنی یک هشتم قیمت .
یعنی اگر یک نفز با تاکسی زرد  بدون دربست سوار بشه . حداقل دوبرابر اسنپ باید پرداخت بکنه . در حالی که اسنپ یک ماشین دربست است که در محل حاضر شده و در مقصد میرساند .  ولی تاکسی زرد که ازاد برئن ببرد نیست.
 
مقایسه کنیم . مسیر این ور شهر تا اونور شهر دربستی با تاکسی زرد 120 هزار تومن است . اسنپ در شهر ما قبلا 65 تومن میگرفت .
الان طوری شده که در زمان پر ترافیک 50 تومن میزند و بعد از کمیسیون اسن که اون هم زیاد و 20 درصد است 40تومن برای راننده می ماند که اصلابه صرفه نیست ویک ساعت تو راه است .
در زمان معمولی هم این قیمت به 35 نومن میرسد که بعد از کمیسیون اسنپ به 27 تومن میرسد . ایا این به صرفع است
120 هزار تون کجا و 27 توم کجا
از جیب چه کسی این دزدی ها انجام میشود //.. اسنپ؟؟؟
 
نه  راننده بدبخت که بعد از 1ساعت علافی در خیابان به مدد مبداهای دور و دراز قفل های پی در پی  .. قیمتهای کم . و دزدی اسنپ از راننده
ایا صرف می کند .
چرا شورای رقابت به درد دل رانندگان گوش نمی کند .
با برنداشتن مسافر توسط رانندگان با توجه به مشکلات قوانینی که بوجود اورده . هم سیستم های خود اسنپ با مشکل مواجه میشوند . هم راننده دیگر رغبت به کار با این قیمت های کم و مشکلات نرم افزارری که اسنپ بوبجود اورده نمی شود و هم مسافر همیشه زمین مانده . باعث میشود که مسافر دیگ از اسنپ استفاده نکرده و راننده نیز رغبت برای کار در اسنپ نداشته باشد و سهام اسنپ زمین بخورد و نابود شود .
همه این مشکلات به خاط  یک قانون چرت اسنپ و فیلتر چرت اسنپ و ادم نفهمی که این فیلتر را پیشنهاد داده است
فیلتر پیشنهاد به راننده و فیلتر زمان شمار
 
بهخ اطر تقویت سرور اسنپ امده اند این فیلتر ها را قرار داده اند که اسنپ را به جای بهینه سازی . با بدترین مشکل مواجه کرده اند .
با مبدا های دور . این بهینه سازی ها را .به بدترین حالت ممکن در اورده اند که به صرفه نیست (اگر این نرم افار نباشد .بهتر از بودنش است .) اشتباه 2
زمان شمار (قفل کن ) اشتباه 1
فیلتر پیشنهاد ()پشت صحنه اشتباه 3
 
از این سه اشتباه اسنپ باعث همه این مشکلات شده است .
برای بیرون رفت از این مشکلات باید این ها را بردارد و به نرم افزار 1 سال پیش برگردد. چرا که این ها باعث این مشکلات شده در شهرستان ها مشکلات بزرگتر هم است
و اگر رسیدگی نکند . حتما با ورشکستگی و نارضایتی رانندگان و مسافر ها مواجه میشود .
پیشنهاد ارایه شد.
پیشنهاد به مسئولان استانی این است  که اگر اسنپ سیتم هایش را درست نمود که هیچ
اگر درست نشد .مسئولان می توانند با فیلتر کردن  ای پی های  اسنپ و با ایجاد قانونی که اجازه فعالیت اسنپ را دران استان ندهد  و به سایر تاکسی  اینترنتی که درست کار کند اجازه فعالیت در استان را بگیرد .
و کسانی هم حرفی برای گفتن دارند  اجازه فعایت چنین شرکتی که یک طنه دارد ظلم می کند را بگیرند . رانندگان با تجمع در شرکت اسنپ و کار نکردن و اعتراض می توانند اعتراض خود را اعلام کنند .
درد دل عده ای از رانندگان زحمت کش  از مشکلات عمدی که شرکت اسنپ به بار اورده است را به روش تحلیل ارایه شد .
جمعی از رانندگان .
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مقالات ما


هزینه سامانه آبسوز
  • 1
  • نوامبر
  • هزینه سامانه آبسوز

     قیمت ثبت نامی برای خودروهای 4 سیلندر 15 میلیون خودروهای 6 سیلندر17 میلیون خودروهای 8 سیلندر 20میلیون می باشد....

    معرفی سامانه آبسوز
  • 6
  • نوامبر
  • معرفی سامانه آبسوز

    با وجود اینکه بزرگ ترین خودروسازان جهان سرمایه گذاری روی خودروهای هیدروژنی را افزایش داده اند . همچنان مشکلاتی برای این خودرو ها ...

    نمایندگان
  • 4
  • اکتبر
  • نمایندگان

    [wp_agency_link type="all"] شرایط احراز و جذب متقاضی نمایندگی✔ دارا بودن حداقل 500 متر و حداکثر 1000 متر ملک بصورت تملیکی یا اجاره ...

    Translate »